Woke
Inspired by the life and work of artist Keith Knight, comedy series WOKE takes an absurdly irreverent look at identity and culture as it follows Keef, an African-American cartoonist finally on the verge of mainstream success when an unexpected incident changes everything.
Inspired by the life and work of artist Keith Knight, comedy series WOKE takes an absurdly irreverent look at identity and culture as it follows Keef, an African-American cartoonist finally on the verge of mainstream success when an unexpected incident changes everything. With a fresh outlook on the world around him, Keef must now navigate the new voices and ideas that confront and challenge him, all without setting aflame everything he’s already built.