Homicide Hunter
Murder changes everything for those left in the wake of the crime, but what about the investigator who solves the heinous crime? Meet Lieutenant Joe Kenda, a 23-year veteran of the Colorado Springs Police Department who reveals the vivid memories of the most disturbing murders that still haunt him to this today.