Secrets Of The Zoo
The Columbus Zoo and Aquarium is one of the largest and most popular zoos in the country, boasting none other than “Jungle Jack” Hanna. It takes hours to see it all, but now for the first time, Nat Geo WILD is taking viewers behind the scenes to meet the animals and the army of people who work 24 hours a day, seven days a week to create one of the best zoo experiences in the country.