Tsunami: Race Against Time
The definitive story of the 2004 Indian Ocean tsunami, the deadliest in history, follows the wave coast to coast as it spreads, with unseen archive video and stories of survival and courage in the face of impossible odds; featuring scientists who raced to understand the unfolding disaster and warn the world, journalists who broke the news, and rescuers who risked everything to save others.