False Positive
He was one of the biggest track and field stars in the world, a talent in his prime on top of his sport. But when Butch Reynolds took a drug test in Monaco in the summer of 1990, his career was upended, and his life was forever changed. Yet then and now, the facts of the case shed more than considerable doubt on what happened – instead revealing the tale of a man falsely accused and still compelled in many ways to fight to clear his name all these years later.