Secrets of the Bees
Explorer Bertie Gregory uncovers the hidden world of bees, revealing their vital role in pollinating the world’s food and their astonishing intelligence.
National Geographic Explorer Bertie Gregory explores the extraordinary lives of bees, which are among the planet’s most important animals. Over three years, special cameras opened a rare window into a single hive, revealing its hidden world. With more than 20,000 bee species pollinating one-third of the world’s food, this series uncovers their astonishing architecture and intelligence, unlocking their secrets.