Demons and Saviors
Demons and Saviors tells the extraordinary story of Christina Boyer, the so-called “Poltergeist Girl” who was convicted of murdering of her three year old daughter, and the amateur sleuths who are obsessed with her case and determined to set her free.
Demons and Saviors tells the extraordinary story of Christina Boyer, the so-called “Poltergeist Girl” who was convicted of murdering of her three year old daughter, and the amateur sleuths who are obsessed with her case and determined to set her free. The series will explore her traumatic childhood, the unexplainable disturbances in her home and her alleged telekinetic powers that turned her into a media sensation and sparked a bitter feud between the world’s most famous paranormal investigator and the world’s most famous paranormal debunker.