The Last Duel
Based on a true story, “The Last Duel,” from visionary filmmaker Ridley Scott is a gripping tale of betrayal and vengeance that explores the ubiquitous power of men, the frailty of justice and the strength and courage of one woman willing to stand alone in the service of truth. This historical epic is a cinematic and thought-provoking drama starring Matt Damon, Adam Driver, Jodie Comer & Ben Affleck.