Fringe
From J.J. Abrams ("Lost"), Roberto Orci and Alex Kurtzman, the team behind "Star Trek," "Mission: Impossible III" and "Alias," comes a drama that will thrill, terrify and explore the blurring line between science fiction and reality. When an international flight lands at Boston's Logan Airport and the passengers and crew have all died grisly deaths, FBI Special Agent Olivia Dunham is called in to investigate. After her partner, Special Agent John Scott, is nearly killed during the investigation, a desperate Olivia searches frantically for someone to help, leading her to Dr. Walter Bishop, our generation's Einstein. There's only one catch: he's been institutionalized for the last 20 years, and the only way to question him requires pulling his estranged son Peter in to help.