Encanto Sing-Along
Sing along to all the songs in Walt Disney Animation Studios’ "Encanto." The Sing-Along version of the film features on-screen lyrics as you watch your favorite musical numbers, including “The Family Madrigal,” “Surface Pressure,” “We Don’t Talk About Bruno,” “Dos Oruguitas” and more! “Encanto” features original songs by Lin-Manuel Miranda, while Germaine Franco composed the original score.