Whitney Houston: I Wanna Dance with Somebody
Naomi Ackie takes on the role of Whitney Houston in this moving celebration of the life and music of one of the greatest vocalists of all time, creating an unabashed portrait of the complex and multifaceted woman behind the iconic voice.