Raging Bullshark
For years, the smaller, unremarkable-looking bull shark has come in third behind the great white and tiger sharks when it comes to deadly attacks on humans. But as climate change warms the world's waters, and its territory begins to spread, the bull shark enters the ring to prove its worth and leave with the title of the world's most dangerous shark.