Killer Unknown
Killer Unknown follows an active investigation in real time, as a special task force cracks open the cold cases of Tulsa County, starting with two of its most terrifying: the 1973 murder Veda Woodson, and the 1998 murder of 16-year-old Dena Ann Dean.