Ash
On the mysterious planet of Ash, Riya (Eiza González) awakens to find her crew slaughtered. When a man named Brion (Aaron Paul) arrives to rescue her, an ordeal of psychological and physical terror ensues while Riya and Brion must decide if they can trust one another to survive.