The Case Study of Vanitas
In 19th-century Paris, young vampire Noé meets Vanitas, a human doctor on a quest to “cure” all vampires. While allying with him may be dangerous, Vanitas learns that the Beast of Gévaudan has returned, and Noé is being brought along to investigate.