The Creator
Amidst a future war between humans and artificial intelligence, Joshua, an ex-special forces agent, is recruited to hunt down and kill the Creator, the elusive architect of advanced AI who has developed a mysterious weapon able to end the war and mankind itself. Joshua journeys across enemy lines, only to discover the weapon he’s been instructed to destroy is an AI in the form of a young child.