Sharks of the North
Sightings of great white sharks have been rising in Atlantic Canada. Alanna Canaran is on a mission to unravel the enigmas surrounding these creatures, determined to dispel fear of sharks in Nova Scotians. Canaran gathers invaluable knowledge of these magnificent creatures, contributing to a better understanding of white sharks in Canada.