Shark Tank
From Executive Producer Mark Burnett comes an inventive new reality series you can sink your teeth into. Budding entrepreneurs with big ideas can still make their dreams come true and ABC is about to give them the chance to make it happen. Each week a group of self-made millionaires from all corners of the business world take their own hard earned money and offer everyday people their one true shot at making their dreams a reality. Some will sink, some will swim and some will be eaten alive.