The Supremes at Earl's All-You-Can-Eat
Lifelong best friends Odette, Clarice, and Barbara Jean ― “The Supremes” ― share an unbreakable bond from decades of weathering life’s storms. Now, through new shades of heartbreak, the trio are put to test as they face their most challenging times yet.