Sleepy Hollow
Ichabod Crane awakens from the throes of death 250 years in the future where he must solve a mystery dating back to the founding fathers. Due to a blood spell cast on a battlefield during the Revolution, the infamous headless horseman is revived along with Crane, and the murderous rider embarks on a bloody rampage in present-day Sleepy Hollow.