Available to You From ESPN
In "The New York Sack Exchange," explore the rise of the legendary New York Jets defense, featuring Mark Gastineau, Joe Klecko, Abdul Salaam, and Marty Lyons, as they revolutionize the game with their ferocity and camaraderie, leaving an enduring legacy in NFL history.
Dubbed “The New York Sack Exchange,” the Jets’ record-setting defense was led by the dynamic and brash quartet of Marty Lyons, Abdul Salaam, Joe Klecko, and Mark Gastineau. Together, they unapologetically took the football world on a rollercoaster ride, experiencing both great highs and unimaginable lows on and off the field. The film delves into the triumphs, betrayals, and enduring feuds that characterized this iconic unit, offering a cerebral and emotional exploration of a brotherhood that barely survived the intense spotlight under which they once shined.