Music, Fantasy
Check out the official video for "The New Kid in Town," from ZOMBIES 2 performed by Baby Ariel!
"I met somebody new and I'm excited / Gotta spit it out, cuz I can't hide it." Check out "The New Kid in Town" from ZOMBIES 2 performed by Baby Ariel and the ZOMBIES Cast!