Smallville
After a meteor shower bursts from the heavens, raining destruction on the unsuspecting citizens of Smallville, years pass, and the healing process leaves the town's inhabitants with scars and secrets. From the ashes of tragedy, a popular yet awkward teen attempts to decipher the meaning of his life and his clouded past.