Magic of Disney Lookout Cay at Lighthouse Point
A new story is unfolding on the Bahamian island of Eleuthera, where locals and Disney Imagineers collaborate on an ambitious mission: create a sun-soaked cruise destination that is also a sustainable celebration of Bahamian culture, prioritizing the local people and wildlife. Trek, dive and dance with the team bringing Disney Lookout Cay at Lighthouse Point to life as opening day approaches.