Captain America: Civil War
Pressure mounts to hold the Avengers accountable for the destruction left in their wake after battling Ultron. When Captain America and Iron Man find themselves with opposing views, the Avengers take sides, leading to the ultimate battle between Earth's mightiest heroes.