Sea of Shadows
A looming disaster in one of the most spectacular environments on Earth sparks a rescue mission unlike any other. When Mexican drug cartels and Chinese traffickers join forces to poach the rare Totoaba fish in the Sea of Cortez, their deadly methods threaten to destroy virtually all marine life in the region, including the elusive and mysterious whale species known as the Vaquita porpoise.