Muppet Treasure Island
Robert Louis Stevenson's classic pirate tale takes on a life of its own in the hands of the hilarious Muppets. When young Jim Hawkins inherits a long-lost treasure map, he hires a ship to seek his fortune, with the good Captain Smollett (Kermit the Frog) at the helm...and greedy Long John Silver at the heart of a dastardly plot.
Ahoy, matey! Get ready for hilarity on the high seas with Kermit the Frog, Miss Piggy and all the Muppets in this exciting first-ever action-adventure, inspired by Robert Louis Stevenson's classic pirate tale. When young Jim Hawkins inherits a long-lost treasure map, he hires the great ship Hispaniola to seek his fortune. With the good Captain Smollett (Kermit the Frog) at the helm --- and greedy Long John Silver (Tim Curry) at the heart of a dastardly plot --- they set sail for adventure only to discover danger at every turn.