The Love Bug
He's the star who provides the most laughs per gallon. He's Herbie, the lovable car with a mind of his own. Dean Jones, Michele Lee and Buddy Hackett join Herbie in this revved-up comedy classic. Jones plays down-on-his-luck race car driver Jim Douglas, who reluctantly teams up with the little machine. While Douglas thinks his sudden winning streak is due to his skill, not Herbie's, he finally realizes the car's worth when a sneaky rival plots to steal Herbie for himself. Contains tobacco depictions.