Hot Chocolate Holiday
Colette (Aubrey Reynolds) runs a coffee shop that is known for her secret and famous hot chocolate. Marcus (Jonny Swenson) starts to draw in Colette's customers with his very own that tastes exactly like the recipe from her beloved grandmother.