High School of the Dead
From Director Tetsuro Araki (Deathnote, Black Lagoon), and adapted from the highly successful manga of the same name by Daisuke Sato, comes one of the hottest new shows of the Summer, High School of the Dead. A deadly new disease is ravaging the world, turning the populace into mindless zombies, and the number of infected is skyrocketing by the second.