Darby O'Gill and the Little People
A frisky old storyteller named Darby O'Gill is desperately seeking the proverbial pot of gold. There's just one tiny thing standing in his way: a 21-inch leprechaun named King Brian. To get the gold, Darby must match his wits against the shrewd little trickster—which proves no small task, indeed!
Take a wee bit of ancient folklore, mix in some spectacular special effects, then add a magical cast...and you've got one of the most enchanting fantasies of all time. A frisky old storyteller named Darby O'Gill is desperately seeking the proverbial pot of gold. There's just one tiny thing standing in his way: a 21-inch leprechaun named King Brian. to get the gold, Darby must match his wits against the shrewd little trickster—which proves no small task, indeed—in this fun-filled evening of magic, mirth, and nonstop shenanigans.