Irresistible
Adèle, a successful podcaster, falls head over heels for Arthur, a mathematician. But his presence causes her to have dizzy spells. The diagnosis? Post-traumatic heartbreak disorder. The cause? Her previous relationship, which didn’t end well. Adèle has no choice but to stay away from Arthur, but the attraction is too strong.