Invincible
Invincible is based on the inspiring true story of Vince Papale, an ordinary guy who, against extraordinary odds, gets a one-in-a-gazillion shot at living every sports fan's wildest fantasy. Like the city he lives in and his beloved hometown NFL team, the down-and-out Vince (Mark Wahlberg) has seen better days. But then the Philadelphia Eagles' new coach Dick Vermeil (Greg Kinnear) calls an unprecedented open tryout, and the 30-year-old bartender, who never played college ball, makes the cut. Now Vince needs every bit of his gritty, never-say-die attitude and enormous heart to survive in the high-stakes world of professional football.