Mickey and Minnie's Christmas Carols
This season join Mickey, Minnie, Santa, and their pals for five stop-motion, holly-jolly, Sing-A-Long shorts! The fab five bring the holiday spirit alive as they go on a "Jingle Bell" sleigh ride, head to Mickey's cabin to "Deck the Halls," carol "We Wish You A Merry Christmas" around the town tree, put on a performance of "12 Days of Christmas" in Santa's Workshop, and wrap it all up by rocking out their iconic "Hot Dog! Christmas" dance moves at a North Pole disco party.