Shook
Mia Brooks (Sofia Wylie) is an incredible dancer who is afraid to dance. When responsibilities at home prevent her from living her dreams, Mia meets a hip-hop crew that shows her a different way of dancing. Not for the approval of others, but for herself!
Filmed around Los Angeles, "SHOOK" centers around Mia (Wylie), a 15-year-old who yearns to dance professionally but is hindered by daily obligations to her little sister, Skylar (Somali Rose), and their single mom, Sandra (LeShay Tomlinson), a registered nurse. Although Mia struggles to convey how she feels, she has the support of her extroverted best friend, Fredgy (Sydney Sepulveda), and a new mentor, Ritz (Wayne Mackins), who introduces her to the vibrant world of street dance. She soon begins to express her true and best self through dance.