Sacred Planet
Journey around the world and experience some of the most exotic and beautiful places still in existence. State-of-the-art technology delivers stunning images of indigenous people, unique animals and spectacular landscapes that most of us will never see. Set to a distinctive synthesis of contemporary acoustic and world music, it’s an astonishing visual and aural experience that leads each viewer on individual flights of imagination and emotion. Let this astonishing showcase be your gateway to the magic, mysteries and beauty of this place everyone calls home.