Mobile Suit Gundam 00
It is 2301, and the Kurdish Republic is fighting against the forces of Azadistan. A number of MSER-04 Anfs go against Workloader and small ground forces, mostly child guerrillas. The battle follows a young boy and his struggle to survive. A man's voice is broadcasted across the battlefield, declaring that they are fighting for God and will destroy all who do not follow tradition.