Scam Goddess
As a hit podcaster, comedian Laci Mosley knows her way around a scam. Now, she’s taking her expertise on the road, uncovering small-town swindles and big-city cons across the US. From Ponzi schemes to religious scammers to fake royalty, Laci meets whistleblowers, victims, and even the scammers themselves—tracking down the culprits with her signature wit, leaving no stone—or scam—unturned.