Born Evil: The Serial Killer and the Savior
Exec. Producer Michael Bay's first true-crime doc. series — Hadden Clark is the serial killer you've never heard of. Delve into the serial killing Clark family, Hadden's bond with a cellmate he thought was Jesus and the trek to solve cases linked to him.