AKA Jane Roe
A portrait of Norma McCorvey, whose unwanted pregnancy led to the 1973 case that legalized abortion nationwide, Roe v. Wade; later, McCorvey switches sides to crusade as an anti-abortion firebrand; she tells her story in candid one-on-one interviews.