The Handmaid's Tale
The Handmaid’s Tale is the story of life in the dystopia of Gilead, a totalitarian society in what was formerly the United States. As one of the few remaining fertile women, Offred is a Handmaid in the Commander’s household, one of the caste of women forced into sexual servitude as a last desperate attempt to repopulate the world.