New House No Debt
"New House No Debt" follows the highly personal and emotional journeys of homeowners from across the U.S. who are seeking to sell their properties at a high and purchase a new home completely mortgage-free. While each journey is different from the next, one thing is constant: "Cash is King," and becoming debt-free will change these homeowners' lives.