Pita Hall
Kalender, along with his daughter Filiz, runs a small pita shop inherited from his father. After losing his wife ten years ago, he became withdrawn. Closed to innovations and unwilling to take risks, his shop is also struggling. A new-generation pita shop, Pidburger, worsens their situation. With Öcü’s arrival, change begins, and they embark on many adventures to save the shop.
Kalender, along with his daughter Filiz, runs a small pita shop inherited from his father. After losing his wife ten years ago, he became withdrawn. Closed to change and unwilling to take risks, his shop is also struggling. A new-generation pita place, Pidburger, makes things worse. When the landlord, Uysal Bey, decides to sell the shop, the situation becomes even more critical. Just then, Öcü crashes through the shop window on his motorcycle, sparking change. Pushed by Öcü, Kalender embarks on adventures to save the shop. The sudden return of his first love, Gülşen, intensifies the winds of change. Together, they will all realize that dreaming isn’t enough to achieve something in life and that it’s never too late to take action. This is a story of those who lose while winning and win while losing.