Freaknik: The Wildest Party Never Told
Freaknik: The Wildest Party Never Told is a celebratory exploration of the boisterous times of Freaknik, the iconic Atlanta street party that drew hundreds of thousands of people in the 80s and 90s, helping put Atlanta on the map culturally.