The Full Monty
The Full Monty gang is back after 25 years, swapping their stage costumes for dognapping, racing pigeons, and one very unconventional hostage situation. Gaz might be older, but he’s no wiser. And his best friend, Dave, refuses to get sucked into any more of his antics. But when tragedy strikes, the whole Monty gang must pull together for a common purpose: to honor an old friend.