The Absent Voice
When his older brother is found dead, apparently by suicide, the renowned psychoanalyst Pablo Rouviot is the only one convinced that it is a murder. With the assistance of Officer Cecilia Bermúdez as his sole ally, Pablo takes on the investigation, uncovering a much larger scheme with a serial killer at its core.