The Hair Tales
The Hair Tales is a dynamic celebration of Black women’s identity, beauty, culture and humanity, uniquely expressed through the stories in our hair. A docu series where 6 diverse phenomenal women – Issa Rae, Rep. Ayanna Pressley, CHIKA, Marsai Martin, Chloe Bailey and Oprah Winfrey lay their intimate hair tales on the table with Tracee Ellis Ross.