The Lazarus Effect
Frank and his fiancée Zoe lead a group of researchers who are able to bring a recently deceased animal back to life using their “Lazarus” serum. Just as they’re about to reveal their breakthrough to the world, the dean of their university shuts them down. Frank pushes them to undertake another experiment, but it goes horribly wrong — forcing the team to try the serum on one of their own.