The Bermuda Triangle: Into Cursed Waters
An elite team investigates the Bermuda Triangle with the aid of a map marking the location of unidentified undersea wrecks and anomalies; evaluating theories like rogue waves, giant methane bubbles and dead zones that bewilder equipment and planes.