Unmatched
No individual sports rivalry can boast the intensity and impact of the one between Chris Evert and Martina Navratilova. But even more remarkable is what happened off the court, as they formed a strong and lasting friendship, bonding them to this day. Filmmakers Lisa Lax and Nancy Stern Winters, along with producer Hannah Storm, provide a personal look into one of sports’ greatest rivalries.